- sale@procurimo.com +48 535 663 591
- Logowanie
- Przetestuj za darmo
Funkcje Procurimo
Przegląd najważniejszych funkcjonalności systemu
Zapotrzebowanie zespołu
W jedno miejsce trafia zapotrzebowanie z różnych działów firmy, również pracowników zdalnych. Żadna prośba nie zaginie a szybka weryfikacja w oparciu o bieżący budżet pozwoli podjąć trafną decyzję


Zakupy towarów handlowych
Możesz wybrać, który produkt w bazie jest towarem handlowym, bądź magazynowanym oraz jaki minimum magazynowe przyjmujesz. Po aktualizacji stanów magazynowych otrzymujesz gotowe zapotrzebowanie, które musisz jedynie przypisać do dostawców.
Tablica zapotrzebowania
Zapotrzebowanie z różnych źrodeł trafia w jedno miejsce. Bez zbędnego przeskakiwania między oknami - w jednym widoku wybierzesz dostawcę i stworzysz nowe zamówienia. Zastanawiasz się jak to możliwe? Przetestuj aplikację już dziś


Rozliczanie projektów
Pierwsza linia na froncie gromadzenia dokumentów kosztowych z przejrzystym podziałem na projekty. Dokumenty mogą być powiązane procesem zakupowym realizowanym przez aplikację, ale może również być całkiem niezależnym miejscem analiz. Kategoryzowanie, tagowanie, analizowanie - masz to w standardzie.
Zamówienia do dostawców
Pełna obsługa zamówień do dostawców od tworzenia, do analiz zakupów. W jednym miejscu zgromadzisz wszelkie informacje dotyczące zamówienia, od kontraktu po warunki dostawy, dokumenty odprawy itd.


Obsługa dostaw
Program posiada szczególne uprawnienia dla osób obsługujących dostawy. Do każdego zamówienia można dodać dostawy, także dostawy niepełne. Do każdej dostawy możemy załączyć komentarz oraz dokumentację zdjęciową.
Ocena dostawców
W aplikacji możemy oceniać każdego dostawcę w najważniejszych kategoriach. Gromadzenie opinii oraz komentarzy pozwala zachować przepływ informacji przy zmianie osób odpowiedzialnych za zakupy lub powiększającym się zespole.


Analizy i raporty
Zakupy to proces wymagający przejrzystych analiz. Aplikacja zawiera wygodny przegląd zarówno dodanych kosztów jak i zakupów. Raporty został tak zaprojektowany, aby dać pełen obraz wydatków oraz dokonać niezbędnych zmian w zakupach.