Przejdź do treści

Funkcje Procurimo

Przegląd najważniejszych funkcjonalności systemu

Zapotrzebowanie zespołu

W jedno miejsce trafia zapotrzebowanie z różnych działów firmy, również pracowników zdalnych. Żadna prośba nie zaginie a szybka weryfikacja w oparciu o bieżący budżet pozwoli podjąć trafną decyzję

Zakupy towarów handlowych

Możesz wybrać, który produkt w bazie jest towarem handlowym, bądź magazynowanym oraz jaki minimum magazynowe przyjmujesz. Po aktualizacji stanów magazynowych otrzymujesz gotowe zapotrzebowanie, które musisz jedynie przypisać do dostawców.

Tablica zapotrzebowania

Zapotrzebowanie z różnych źrodeł trafia w jedno miejsce. Bez zbędnego przeskakiwania między oknami - w jednym widoku wybierzesz dostawcę i stworzysz nowe zamówienia. Zastanawiasz się jak to możliwe? Przetestuj aplikację już dziś

Rozliczanie projektów

Pierwsza linia na froncie gromadzenia dokumentów kosztowych z przejrzystym podziałem na projekty. Dokumenty mogą być powiązane procesem zakupowym realizowanym przez aplikację, ale może również być całkiem niezależnym miejscem analiz. Kategoryzowanie, tagowanie, analizowanie - masz to w standardzie.

Zamówienia do dostawców

Pełna obsługa zamówień do dostawców od tworzenia, do analiz zakupów. W jednym miejscu zgromadzisz wszelkie informacje dotyczące zamówienia, od kontraktu po warunki dostawy, dokumenty odprawy itd.

Obsługa dostaw

Program posiada szczególne uprawnienia dla osób obsługujących dostawy. Do każdego zamówienia można dodać dostawy, także dostawy niepełne. Do każdej dostawy możemy załączyć komentarz oraz dokumentację zdjęciową.

Ocena dostawców

W aplikacji możemy oceniać każdego dostawcę w najważniejszych kategoriach. Gromadzenie opinii oraz komentarzy pozwala zachować przepływ informacji przy zmianie osób odpowiedzialnych za zakupy lub powiększającym się zespole.

Analizy i raporty

Zakupy to proces wymagający przejrzystych analiz. Aplikacja zawiera wygodny przegląd zarówno dodanych kosztów jak i zakupów. Raporty został tak zaprojektowany, aby dać pełen obraz wydatków oraz dokonać niezbędnych zmian w zakupach.